Fraud Blocker
Motor Lease

תוכן עניינים

פולקסוואגן קראפטר ברישיון ב להובלה בקירור

תוכן עניינים

השכרת משאית להובלה

מי מאיתנו לא היה צריך פעם לעבור דירה? להעביר את המשרד? להוביל איזה פסנתר או ארון בגדים? בינינו, כמעט כולם נפגשים בכאב ראש הזה לפחות פעם או פעמיים. כאב ראש אמרנו? סליחה, כאב כיס. אנחנו מוציאים ממיטב כספנו כדי לשכור את שרותיו של מוביל שיבצע עבורנו את העבודה, ואיננו מודעים לעובדה שאנחנו יכולים לחסוך פה אלפי שקלים. אז איך זה עובד? 

אילו סוגי משאיות ניתנות להשכרה?

מובן מאליו שלא לכל צורך תצטרכו לשכור את המשאית הכי גדולה שיש. למשימות קטנות, בינוניות וגדולות תוכלו להתאים את גודל המשאית כך שתתאים למה שאתם צריכים. למשל, ניתן לשכור משאית הובלה עם ארגז באורך 9 מ' עד 12 מ', משאית עם ארגז באורך 7 מ' עד 10 מ' או כזו קטנה יותר, עם ארגז באורך 4.5 מ' עד 7.7 מ' לפי הצורך.
נוסף על כך, ניתן לשכור משאיות פתוחות, להובלת עדר כבשים, למשל (למי מאיתנו לא קרה?). גם משאיות קירור, הקפאה, ארגז יבש, עם רמפה או בלי רמפה הן אופציות שיכולות להיכנס לשבלונה המדויקת לה אתם זקוקים.

מה עליי לבדוק לפני שאני שוכר משאית להובלה?

דבר ראשון, ודאו כי הרישיון שבידכם עודנו בתוקף. הימנעו מעוגמת הנפש ברגע האמת כשתגלו שפג תוקפו של הרישיון שלכם. שימו לב גם כי סוג הרישיון תואם את סוג המשאית שברצונכם לשכור. בנוסף, גשו אל סוכנות ההשכרה כשהרישיון בידכם – לא די בכך שהוא יהיה בבית. זכרו, נהיגה ללא רישיון מתאים עלולה להסתיים, מלבד השלילה, בקנס כספי כבד, החרמת המשאית וסנקציות נגררות על ידי סוכנות ההשכרה.

דבר שני שעליכם לדעת, כששוכרים משאית מסוכנות השכרה, המשאית אמורה להגיע עם ביטוח חובה ומקיף. ודאו זאת. אם המשאית אותה רוצים להשכיר לכם אינה מבוטחת בביטוחים אלו, יש לשקול בחיוב השכרה מחברת השכרות אחרת. מעבר לביטחון הכלכלי שמעניקים הביטוחים, אתם זוכים מהם לשקט נפשי ושלווה במקרה של תאונה. בררו עם הסוכן לגבי גובה ההשתתפות העצמית במקרה כזה. עליכם לזכור כי תאונה בה מעורבת משאית היא שונה מתאונה בה לא מעורבת משאית.

הנושא השלישי הוא תוכן חוזה שכירות המשאית שאתם עורכים עם הסוכנות. ייתכן שהחוזה יהיה אחיד ולא תהיה אפשרות לשנותו. לכן, ודאו כי התאריכים המצוינים בו הם אלו אליהם אתם מתכוונים, כי הריבית במקרה של איחור אינה גבוהה מידי, כי התנאים במקרה של נזק למשאית מקובלים עליכם, ובכלל – שכל התנאים בו הגיוניים וסבירים. אם התשובה לשאלות אלו היא שלילית, נסו לפנות לחברה אחרת.

אחד הנושאים החשובים הוא ביטוח תכולה למשאית. ככל הנראה, אתם לא שוכרים משאית כדי לנסוע איתה לאילת ובחזרה. סביר להניח שאתם הולכים למלא אותה בסחורה וכדומה. חשוב ביותר, קודם ביצוע ההובלה, לבטח את תכולת המשאית. מצד אחד, בניגוד לשכירת איש מקצוע, כאן יש לכם את היכולת לתמרן ולהחליט שאתם חוסכים את עלות ביטוח התכולה. מצד שני, כנראה תכולת המשאית תהיה יקרה וברוב המקרים מומלץ מאוד לשלם על ביטוח תכולה עבורו.

עוברים דירה? ביקשו מכם לפנות את המחסן של הבניין מהשולחן הגדול ששמתם שם לפני כמה שנים? יש לכם עסק שמספק רהיטים כבדים עד בית הלקוח? אנחנו בMotor Lease נשמח לסייע לכם בכל התהליך – מתכנון סוג המשאית אותה אתם צריכים לשכור, ועד השקט הנפשי שיצא לכם מהבחירה הנכונה לשכור משאית באופן עצמאי. פנו אלינו עוד היום לפרטים נוספים בקרו באתר שלנו – https://motor-lease.co.il/about/ או התקשרו – 058-7981798.

דילוג לתוכן