Fraud Blocker
Motor Lease

תוכן עניינים

ניסאן קאבסטאר NT400 להובלה בקירור ברישיון ב

תוכן עניינים

השכרת משאיות ליום או לשבוע

זקוקים למשאית להובלה מזדמנת? הובלה בקירור? חלוקת סחורה? משאית עם נהג? כיום ניתן לשכור משאיות בכל גודל ולכל מטרה לטווחי זמן קצרים, פר משימה או עבודה, ליום או לשבוע. לא תצטרכו לקנות משאית שעלויות הקניה והאחזקה שלה גבוהות ולא תצטרכו לעשות רישיון מיוחד. הכול זמין וניתן להשכרה.

השכרת משאית לטווח קצר היא פתרון אידיאלי למי שזקוק למשאית לתקופה קצרה. פתרון המקנה חסכון  ויעילות. או שנתקעתם? המשאית פתאום לא עובדת? בדיוק כשהתחייבתם להעביר משהו? מה עושים? משכירים משאית מחברה מסודרת, משאית מתוחזקת לפרקי זמן גמישים. 

השכרת משאית לטווח קצר

קיבלתם הזמנת עבודה ואתם רוצים לבדוק אם זה משתלם. תשכרו משאית למשך שבוע, תעבדו על הקו ותראו אם כדאי. צריכים לתגבר את מלאי המשאיות בתקופות לחוצות, כמו בתקופות החגים, או שמכרתם משאית ישנה ועוד לא קיבלתם את החדשה שהזמנתם? תשכרו משאית ותסגרו את הפער למשך הזמן הנדרש עבורכם. בכל חברה של השכרת משאיות יש מרכז שירות אליו אפשר לפנות עם הבקשה שלכם. תקבלו משאית מתוחזקת ונקייה שעומדת בכל התקנים הנדרשים. לרוב המשאיות להשכרה הן בכל המשקלים ועם ארגזי מטען שונים ורמפות במידת הצורך, כך שתוכלו לשכור את המשאית המתאימה ביותר עבורכם, לקירור, הובלה ועוד.היתרון הוא שאפשר לכווץ ולהרחיב את צי המשאיות שלכם מבלי לרכוש או למכור משאיות, להתחייב על סכומים גבוהים ולטווחים ארוכים. וזמן התגובה מיידי. אתם מרימים טלפון למרכז השירות, מזמינים מה שנדרש לכם והמשאית מחכה לכם בזמן ובמקום שנקבע, מתודלקת ומוכנה לעבודה. 

השכרת משאית נותנת שקט נפשי

אתם יודעים שבתקופה הקרובה עומד להיות לחץ של הזמנות עבודה, אתם רצים לקחת את העבודה אבל אין לכם מספיק משאיות. תשכרו. ליום ליומיים, לשבוע, לזמן הנדרש לכם. בהתאם לצורך שהתעורר בעסק. קיימת זמינות של משאיות בחברות המשכירות עם  אחריות מלאה על אחזקה וכיסוי ביטוח  לכל תקופת ההשכרה.הפתרון של השכרת משאיות יכול להתאים למגוון רחב של צרכים וסיטואציות. כאשר זקוקים למשאית באופן חד פעמי, ניתן לשכור את המשאית עם נהג בעל רישיון למשאית. למשל בהובלה עצמאית, כאשר העוברים אינם מעוניינים לבצע את ההעברה עם חברת הובלות. הם נמצאים כל העת ליד הציוד שלהם וכל המעבר נעשה בשליטתם. כך שהשכרת משאית יכולה לשרת לא רק עסקי משאיות, אלא גם אנשים פרטיים. השכרת משאית מסייעת ומקלה על ניוד של סחורות וציוד שונה, ומונעת את הצורך לעשות נסיעות חוזרות ונשנות עם רכבים קטנים שאינן מותאמים להובלות. 

על פי מה נקבע מחיר ההשכרה

ראשית, גודל המשאית שתהיו מעוניינים לשכור. ניתן לבחור בין משאיות גדולות לקטנות לצרכים שונים. גודל המשאית משפיע על המחיר בגלל התחזוקה השונה, צריכת הדלק, תשלומי הביטוח ועוד.שנית, סוג המשאית. יש משאיות שנועדו לצרכים שונים, כגון הובלה בקירור. אלו משאיות בעלות יחידות קירור משוכללות, בעיקר להובלת מזון ותרופות. בנוסף, אם שוכרים את המשאית עם נהג, עלויות הנהג מצטרפות לעלויות ההשכרה. פרמטר נוסף הוא מתקנים הקיימים במשאית. למשל זרוע הידראולית המיועדת לפריקת סחורה וווי גרירה.  וכמובן תקופת ההשכרה.

יתרונות ההשכרה

כאשר שוכרים משאית ניתן להינות מכל מה שנילווה לכך. השכרת משאית זולה בהרבה מרכישת משאית. עלויות הדלק והתחזוקה החודשית, ביטוחיים ועוד נכללים במחיר ההשכרה ולא משולמים בנפרד. גם החזקת צי גדול של משאיות נחסך מאיתנו. אין צורך להחזיק מספר גבוה של משאיות. במקרה הצורך אם אין מספיק, אז משכירים. 

דילוג לתוכן