Fraud Blocker
Motor Lease

תוכן עניינים

וולוו 15 טון

תוכן עניינים

השכרת משאית בליסינג

אנשים רבים נוטים לחשוב כי אם יש להם צורך במשאית לעסק שלהם הם חייבים לרכוש משאית ולהתחיל לעסוק בטיפולים למשאית, אחזקה של המשאית ומכירה שלה כאשר נגמר הצורך בה. אין ספק כי משאית היא כלי עבודה חשוב ומרכזי בתחומים רבים, אך העלויות של משאיות הן גבוהות במיוחד ולא כל בית עסק יכול להרשות לעצמו לרכוש משאית במזומן מתוך חשש כי פעולה זו תפגע בתזרים המזומנים של העסק בטווח הקצר או הארוך.
אחד הפתרונות היעילים ביותר לבעיה זו הוא השכרת משאית בליסינג.
הכוונה היא שבעל העסק מקבל את המשאית ומתחיל להשתמש בה אך הוא משלם עליה בתשלומים לאורך זמן. כמו כן, בעל העסק יכול לבחור במסלול מתקדם במסגרתו חברת הליסינג היא זו אשר דואגת לטיפול של המשאית ולאחזקה שלה, באופן הזה בעל העסק אינו צריך להתעסק במשאית ויכול להתעסק בניהול של העסק ופיתוח שלו.

למי מתאים השכרת משאית בליסינג?

מסלולי השכרת משאיות בליסינג מתאימים לבעלי עסקים שונים אשר זקוקים למשאיות בתור כלי עבודה עיקרי. אפילו במקרים בהם השימוש במשאית הוא רב, לא תמיד יהיה מומלץ לרכוש את המשאית.
עלויות הרכישה של משאיות חדשות יכולות להגיע לסכומים עצומים אותם חלק גדול מבעלי העסקים לא יכולים להרשות לעצמם.

באמצעות מסלולי ליסינג בתי עסק רבים יכולים ליהנות ממגוון פתרונות יעילים המעניקים להם את האפשרות לעשות שימוש במשאית לכל הצרכים שלהם.

מסלול ליסינג מימוני

כאשר אנו מדברים על מסלול ליסינג מימוני אנחנו למעשה מדברים על מסלול בו בעל העסק משלם עבור המשאית בתשלומים חודשיים. בחלק גדול מן המקרים התשלומים עבור המשאית מגיעים מתוך הרווחים של בית העסק. כלומר,בעל עסק מרוויח כסף בזכות השימוש במשאית ובעזרת הרווחים הוא משלם את התשלומים החודשיים על המשאית. חלק גדול מבעלי העסקים בכל רחבי הארץ בוחרים בשיטה זו מאחר והיא אינה פוגעת בתזרים המזומנים של העסק. יש אפשרות לשלם מקדמה ראשונית אך בחלק גדול מן המקרים יש אפשרות לבצע את העסקה גם ללא תשלום של מקדמה.
השכרת משאית בליסינג מעניקה לבעלי העסקים ביטחון ושקט נפשי.

מסלול ליסינג תפעולי

בעלי עסקים אשר מעוניינים לשדרג את מסלול הליסינג שלהם יכולים לבחור במסלול ליסינג תפעולי. מעבר לתשלום החודשי על המשאית בעל העסק משלם גם על טיפולים, ביטוחים ופעולות תחזוקה של המשאית. כלומר, חברת הליסינג דואגת לכל הנושא הטכני תפעולי. באופן הזה בעלי העסקים יכולים להיות בטוחים כי המשאית תבצע את עבודתה על הצד הטוב ביותר לאורך כל תקופת השימוש שלהם, בנוסף על כך בעל העסק אינו צריך לבזבז זמן על טיפולים שונים במשאית ובמקום זה הוא יכול להשקיע את הזמן בפיתוח של העסק.

החשיבות בעבודה עם חברה בעלת ניסיון

אחד הנושאים החשובים ביותר במהלך בחירת חברת ליסינג להשכרת משאיות הוא הניסיון של החברה. כאשר אנו שוכרים משאית בליסינג אנחנו נרצה להיות בטוחים כי לא יהיו אף תקלות וכי נקבל שירות איכותי ומהיר. חברות בעלות ניסיון בתחום הליסינג ידעו כיצד לטפל בכל מקרה על הצד הטוב ביותר מאחר והם כבר חוו מקרים רבים במהלך שנות הפעילות שלהם.
חברת מוטור-ליס עוסקת בתחום הרכב למעלה מ-10 שנים. החברה דוגלת במקצועיות, ושירות איכותי ללא כל פשרות.
חברת מוטור-ליס מספקת לקהל הלקוחות שלה מענה ישיר לאורך כל שעות היום הכולל שירותי חילוץ וגרירה. כך שלקוחות החברה יכולים להיות בטוחים כי הם יקבלו סיוע ועזרה בכל מצב אפשרי.

דילוג לתוכן