Fraud Blocker
Motor Lease

תוכן עניינים

ניסאן קאבסטאר NT400 להובלה בקירור ברישיון ב

תוכן עניינים

משאיות קירור להשכרה – כל המידע החשוב

חלק גדול מבעלי העסקים במדינת ישראל מקבלים פרויקטים שונים הדורשים מהם לעשות שימוש במשאיות קירור לתקופות זמן מסוימות. משאיות קירור הן ללא כל ספק כלי עבודה חשוב ומשמעותי בתחומים רבים ואצל בתי עסק רבים ברחבי המדינה. אך למרות החשיבות הרבה של משאיות הקירור, עדיין ישנם בעלי עסקים שאינם יכולים לרכוש משאיות קירור לעסק שלהם בשל המחיר הגבוה של אותן משאיות. הדבר אינו אומר כי אותם בעלי עסקים צריכים לוותר על פרויקטים שונים מאחר והם לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש משאית קירור.

אחד הפתרונות היעילים ביותר לבעיה זו הוא פנייה לשירותי השכרה של משאיות קירור. בכל שנה בעלי עסקים נוספים פונים אל אותם שירותים ונמנעים מפגיעה בתזרים המזומנים של העסק שלהם בשל רכישת משאיות קירור בסכומים גבוהים.
אם גם אתם בעלי עסקים המעוניינים בהשכרת משאיות קירור לצורך פרויקטים אך אינכם יודעים דבר על הנושא, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם.

מתי יש צורך בהשכרת משאיות קירור?

המקרים הפופולריים ביותר אשר בגינם בעלי עסקים פונים לשירותי השכרה של משאיות קירור הם מקרים בהם יש צורך בהעברה של סחורה בקירור מנקודה אחת לאחרת כאשר אין אפשרות להעביר את הסחורה ללא שימוש במשאית קירור.
בדיוק בנקודה זו נכנסים לתמונה שירותי השכרה של משאיות קירור – כפי שכבר סיפרנו לכם, חלק גדול מבעלי העסקים במדינת ישראל אינם בעלי יכולת לרכוש משאיות קירור בשל העלויות הגבוהות של אותן משאיות, אך זה לא אומר כי הם צריכים לוותר על הפרויקט ולהפסיד לקוחות וכסף.
כל מה שבעל העסק צריך לעשות זה לפנות לחברה העוסקת במתן שירותי השכרת משאיות קירור, לשכור משאית למשך תקופת הפרויקט ולשלם עליה בהתאם לתקופת הזמן בה הוא השתמש בה.

השכרת משאיות קירור – כך תחסכו כסף רב

בעלי עסקים רבים אינם יכולים להרשות לעצמם רכישת משאיות קירור, במיוחד בעלי עסק של בתי עסק מתחילים אשר נמצאים בתחילת דרכם ועדיין לא צברו מספיק לקוחות וכסף. הפתרון הטוב ביותר עבור אותם בעלי עסקים הוא לשכור משאית קירור לצורך צבירת כסף וקהל לקוחות נרחב יותר. אין שום סיבה שבתי עסק קטנים ישארו במקום ולא יגדלו רק מאחר ולבעלי העסק אין את האפשרות לרכוש משאית קירור לעסק.

משאיות קירור להשכרה – הפתרון האידיאלי לפרויקטים קטנים

בחלק גדול מן המקרים בתי עסק לוקחים אחריות על פרויקטים קטנים יחסית אשר אינם מצריכים שימוש במשאית קירור או פרויקטים אשר מצריכים שימוש מועט במשאיות קירור לתקופת זמן קצרה. בתי עסק אשר מקבלים עליהם פרויקטים קטנים אינם צריכים לקחת את הסיכון ולרכוש משאית קירור לצורך אותם פרויקטים, במקום זאת הם יכולים לפנות לשירותי השכרת משאיות קירור, לשכור משאית לאורך כל הפרויקט ולאחר מכן להשיב אותה לחברת ההשכרה.

נקודות חשובות בעת בחירת משאית

בחירת משאית קירור איננה מלאכה פשוטה במיוחד, יחד עם זאת ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את משאית הקירור הטובה ביותר עבורכם:

מה הוא סוג ארגז המשאית – כל הובלה שנבצע יחד עם משאית הקירור תתבצע יחד עם ארגז ייעודי. לצורך העניין אין טעם לשכור משאית הכוללת ארגז קירור אם אנו מאחסנים באותה הובלה מוצרים אשר אינם דורשים קירור. אנו ממליצים לכם להתייעץ עם חברה המתמחה בתחום שתעזור לכם לאפיין את הצרכים שלכם ולהתאים עבורכם ארגז.

הגיעו עם תכנית מסודרת – לפני שאנחנו מגיעים להשכרת ו/או רכישת משאית אנו נרצה להגיע עם תכנית מסודרת הכוללת את סוג המשאית אותה אנו צריכים, את הצרכים שלנו, את הארגז איתו אנו נרצה להוביל ולשנע את המוצרים ואת גודלה של המשאית. כמו כן תמיד נעדיף להגיע עם תקציב מוגדר מראש לשם הצרכים האלו.

זה הזמן שלכם לבחור נכון – זה הזמן לבחור מוטור ליס

כפי שכבר הצלחתם להבין השכרת משאית איננה מלאכה קלה ויש להתייחס אליה בכובד ראש ובמקצועיות. חברת מוטור ליס הינה אחת החברות המובילות בישראל בעולם המשאיות ומספקת עבורכם מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת.
אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ,
מוטור ליס.

דילוג לתוכן