Fraud Blocker
Motor Lease

תוכן עניינים

הינו דאבל קבינה ארגז פתוח

תוכן עניינים

השכרת משאיות בליסינג תפעולי

בעוד שבעבר מרבית העסקים היו עסקים קטנים ומקומיים, אותם מפעיל אדם אחד ובהם הוא מוכר את סחורתו – כיום, השוק והעבודה העסקית שינתה את פניה. בדיוק כפי שחברות ענק כבר אינן יכולות לתפקד במדינה אחת בלבד, והן נאלצות להפוך לחברות בינלאומיות עם מפעלים, נציגויות, ואגפים ברחבי העולם – כך גם עסקים קטנים יותר נאלצים היום להיות גלובליים – אפילו אם רק במסגרת המדינה. כבר לא ניתן היום להיות מוכר עצמאי המוכר את עבודת ידו או מוצרים הניתנים להשגה בקרבת מקום. כך, עסקים, מכירות, וכל הקשור אליהם זקוקים יותר ויותק למשאיות – המעבירות את הסחורה ממקום למקום – והמאפשרות את החיבור והקשר העסקי הבין עירוני, ואפילו קשר מסחרי בין עסקים הנמצאים בשני קצוות שונים של הארץ. ועם העלייה בביקוש למשאיות – עלה גם הביקוש לפתרונות זולים ויעילים יותר מהחזקה של צי משאיות פרטי בבעלות העוסק.

שיטת הליסינג – מהי?

ליסינג זוהי שיטה לפיה המשאית "מושכרת" לתקופה מסוימת לאדם, בתמורה לתשלומים קבועים אותם הוא משלם לבעלים של המשאית. כך, אין צורך להחזיק משאיות השייכות לעסק בלבד – גם אם העסק זקוק למשאיות, ואפילו באופן קבוע, ניתן "לשכור" באמצעות שיטת הליסינג את המשאית, ולהשתמש בה לכל צורך שהוא – ובלבד שממשיכים לשלם את עלות הליסינג. לעיתים קרובות, מדובר בהסדר זמני, המיועד להפוך לעסקת רכישה של המשאית לאחר זמן הנקבע מראש. במובן זה, הליסינג משתלם משום שהוא מספק פתרון זמני זול ויעיל עבור מחסור במשאיות, אותו ניתן אף להפוך לבעלות בהמשך.

ליסינג תפעולי

בשל הפופולאריות הרבה של הליסינג, צמחו גם בתוך התחום עצמו סוגים שונים של ליסינג והשכרה של משאיות. אחד הסוגים הללו הוא הליסינג התפעולי: מדובר בהסדר, לפיו המשאית נשארת בבעלות של החברה המספקת את שירותי הליסינג, בעוד שהמשתמש משלם על המשאית את מחירה הקבוע, בנוסף להוצאות תחזוקה שונות ומגוונות: תיקונים של המשאית, טיפולים שהיא עוברת, שטיפות, אגרות, ועוד. כך, בעוד שהלקוח משלם יותר, האחריות על כל התחומים התפעוליים של המשאית נמצאים באחריותה של החברה המספקת את שירותי הליסינג.

מדוע רבים בוחרים בליסינג תפעולי? מה היתרונות של ההסדר הזה?

פתרון זמני ללא התחייבות ארוכת טווח: פעמים רבות ליסינג של משאיות מגיע עם תנאי בחוזה הקובע שעל הלקוח לרכוש את המשאית לאחר תקופת הליסינג המוגדרת. בליסינג תפעולי, על פי רוב, מדובר בהסדר זמני שאפשר לחדש שוב ושוב, ושאינו חייב ואף אין ציפייה שיסתיים ברכישת המשאית.הימנעות מבירוקרטיה ותחזוק המשאית: החזקה של משאית דורשת הרבה עבודה ובירוקרטיה סביב המשאית. כאשר תחומים אלו נמצאים באחריות חברת ליסינג, אנחנו כמשתמשים במשאית איננו נדרשים לעסוק בכך. קל להפסיק, להחליף, ולתקן פגמים: בשל העובדה שהליסינג נועד להיות לתקופות זמן ברורות, תמיד ניתן אם לא מרוצים מהמשאית או מהשירות לעבור לחברה אחרת, להתחיל להשתמש במשאית אחרת דרך שירות הליסינג תפעולי, או להפסיק את הליסינג (בסוף התקופה המוגדרת.) לכן, עבור עסקים שאינם בטוחים אם הם רוצים לרכוש משאית, עסקים שאינם מעוניינים בהפתעות או בצרות בלתי צפויות (למשל, משאית תקולה או מקולקלת שלא ברור כיצד לתקן או היכן), ליסינג תפעולי הוא ההתאמה המושלמת.

מעוניינים לשמוע עוד על ליסינג תפעולי? רוצים להבין כיצד תהליך הליסינג עובד בפועל? מעוניינים לשמוע פירוט רב יותר על ההסכם ותנאי הליסינג התפעולי? צוות המומחים שלנו, העוסקים בליסינג תפעולי במך שנים רבות, במסירות ובהצלחה, ישמחו לענות על כל השאלות שלכם!  רוצים לשכור משאית בשיטת ליסינג תפעולי? אצלנו תוכלו למצוא את מיטב משאיות הליסינג שיעמדו לשירותכם בכל עת!

דילוג לתוכן