Fraud Blocker
Motor Lease

תוכן עניינים

איווקו דילי 7 טון חד קבגינה +ארגז סגור

תוכן עניינים

ליסינג תפעולי למשאיות

ליסינג תפעולי למשאיות הוא צורת העבודה המשתלמת ביותר שקיימת כיום עבור כל בעל עסק  שחלק גדול מן העבודה שהוא מבצע קשור במשאיות. היתרונות לשיטת העבודה הזו הם רבים, ובהחלט אין סיבה להמנע מן ההסתמכות על משאיות בליסינג כשהתפעול כלול בעסקה.

מה זה בעצם ליסינג?

  ליסינג היא שיטה שנועדה לאפשר מימון נוח ונגיש לכלל האוכלוסיה לצורך מימון של ציוד. השיטה הזו מוכרת לרוב החלקים בציבור הרחב בדרך כלל בכל הקשור לרכבים, אבל היא יכולה לשמש למימון כל סוג ציוד שתוכלו להעלות על הדעת שלכם. בדומה לשיטות אחרות שנועדו לסייע במימון, שיטת הליסינג באה להקל על עסקים ובעלי עסקים לרכוש את כל הציוד שדרוש להם עבור התפעול השוטף של העסק מבלי שייצטרכו לגייס כמות גדולה של הון בנקודת זמן מסויימת כדי לרכוש את הציוד. במקום זאת, חברת הליסינג עצמה תהי זו שתרכוש את הציוד המדובר, והעסקים שמשתמשים בשירותיה ישלם לה לרוב דמי שימוש חודשיים עבור האפשרות להשתמש באותו הציוד שחברת הליסינג רכשה. בעל העסק עתה יוכל להביא כסף לתשלום החודשי באמצעות אותה ההכנסה שמתאפשרת בעזרת הציוד שסיפקה לו חברת הליסינג שלה הוא משלם, מעגל קסמים. בנוסף לכך, ישנם שיקולי מס רבים ושונים שמיטיבים עם שיטת הליסינג ונותנים יתרון מובהק לעבודה בשיטה שכזו לעומת רכישה של אותו הציוד שאחרת יסופק דרך שירותי הליסינג.  הסכם החכר נעשה לרוב לתקופה של כמה שנים. בכל אופן על אורך התקופה שבהמשכה ינתנו שירותי הליסינג להקבע מראשית העסקה, אך לעיתין תכופות ניתן להאריך אותה תוך כדי התקופה שבה ניתנים שירותי הליסינג.

אז מה זה בעצם ליסינג תפעולי?

  ליסינג תפעולי הוא למעשה שם לשיטה שבה עסקת הליסינג מתבצעת על מגוון כמויות שונות של כלי רכב, מכלי אחד לצי שלם של רכבים. שיטה זו שנקראת ליסינג תפעולי מיועדת בראש ובראשונה לחברות או אגרונים מסוגים שונים מבקשים לעשות לסיניג בכדי שלא ידרשו לקנות את כלי הרכב שבעזרתם הם מבצעים את עבודתם. בעסקה סטנדרטית של ליסינג תפעולי מסוג כזה או אחר, הלקוח בוחר את סוג ומספר הרכבים שהוא יבקש לעשות ליסינג עבורם, ומשלם כנגדם סכום חודשי שנקבע מראש. זאת בכדי שיוכל להשתמש בהם לצורך פעילותו היום יומית.  יתרון בליסינג תפעולי הוא שהסכום שנגבה מהלקוח בכל חודש לתשלום עבור הרכב שלו הוא מבצע ליסינג, כולל בתוכו את עלויות התשלומים שדרושים לשם תפעול הרכב, ולכן נקרא ליסינג תפעולי.   שירותים אלו לרוב כוללים מגוון רכב של צרכים שבעלי עסקים שנזקקים לרכבים זקוקים להם לעיתין תכופות. דוגמאות בולטת לשירותים שכלולים לרוב הן רכב חלופי, שירותי גרירה והצלה, מוקד טלפוני שפועל 24 שעות ביממה ועוד מגוון שירותים שונים שעונים לשלל צרכים.

ליסינג תפעולי למשאיות

  בכל הקשור למשאיות ורכבים גדולים, היתרונות של ליסינג הם משמעותיים פי כמה והאספקט התפעולי חשוב שבעתיים.   בסופו של דבר המשאיות האלו שאנו משתמשים בהן לצורך הובלה של כעל סוג שסחורה שרק יכול להעלות על הדעת, נוסעות מרחקים עצומים למקומות שונים ומגוונים.  המרחקים האדירים יוצרים בלאי אדיר, שעבור בעל עסק יהיה מאוד קשה לספוג את העלויות שכרוכות בו, וזו סיבה טובה דיה בפני עצמה בכדי לעבוד עם שירותי ליסינג. אך יתרה מכך, המקומות הרבים והמרוחק'ים אליהם מגיעות המשאיות מובילים לתנאים שדורשים לעיתין תכופות שירותי הצלה ותמיכה. שירות זה מסופק לבעל העסק כחלק מהמחיר הכולל של שירותי הליסינג התפעולי, ולכן לא יצטרך לספוג את ההוצאות שכרוחות בכל אירוע חד פעמי שכזה.

 

דילוג לתוכן