Fraud Blocker
Motor Lease

תוכן עניינים

תמונה קדימה איווקו דאבל קבינה 2018-

תוכן עניינים

השכרת משאית ליום

הצורך בהשכרה של משאית לטווח קצר עלול לעלות במספר אירועים בחיים, הן עבור אנשים פרטיים והן במקרה של בתי עסק. בין אם מדובר באירוע שיש להוביל אליו חפצים רבים, מעבר דירה או מעבר של בית העסק למיקום אחר, השכרת משאית ליום אחד עשויה להיות שימושים במקרים רבים.

למה זה טוב?

השכרת משאית ליום אחד מאפשרת יתרונות רבים, הן לבעלי עסקים והן לאנשים פרטיים.
עבור אנשים פרטיים, היתרון הוא ברור. כל מי שאי פעם חווה מעבר דירה, יודע כי ההתעסקות עם המובילים הינה אחת מההתעסקויות המורכבות והיקרות ביותר. פעמים רבות, קשה לתאם עם המובילים, ולעתים אנשים אף נתקלים במקרים של רמאות, מאחר והתשלום בדרך כלל אינו מוסדר אלא מועבר בצורת תשלום של מזומן בלבד, מה שקרוי "כסף שחור".
במקרים אחרים, גם אם לא התרחשה רמאות של ממש, מובילים רבים נוטים לגבות מחירים מופקעים עבור העברות, גם אם הן פשוטות יחסית. בנוסף, חוויית השירות מול המובילים לא תמיד נעימה ונוחה, ובאופן כללי מדובר בגורם מתווך נוסף במהלך מעבר הדירה, שמוסיף עוד ביורוקרטיה, עוד טפסים, עוד כסף ועוד דאגות, במקום להעביר את הרהיטים בכוחות עצמכם.
עבור בעלי עסקים, השכרת משאית לטווח קצר טומנת בחובה יתרונות רבים לא פחות. בראש ובראשונה, מדובר באמצעי חסכוני עבור רוב בעלי העסקים, הנזקקים לשירותי העברה מפעם לפעם, אך לא באופן קבוע. עבור עסקים אלו, רכישה של משאית עשויה להיות נטל גדול וכבד, הן מבחינה כלכלית והן מבחינת ההתעסקות הנוספת שזה דורש. לכן, אם העסק שלכם אינו סובב סביב נסיעות והובלות של ציוד, אין צורך ברכישה של משאית, והשכרה יומית היא הדרך המומלצת עבורכם. כך תוכלו לחסוך לעצמכם את עלויות הקנייה, התחזוקה השוטפת, הביטוח, וכל ההוצאות הנלוות להחזקת משאית, ועם זאת להנות משירותי המשאית לה אתם זקוקים, בעת הצורך.

מה האפשרויות שעומדות בפניי?

בארץ, קיים מגוון רחב של חברות המציעות שירות של השכרת משאית ליום אחד או למספר ימים, כך שהאפשרויות הינן רחבות ומגוונות בהתאם. עם זאת, מומלץ לשים לב למספר דברים והבדלים שקיימים בין סוגי המשאיות השונים הקיימים בשוק ההשכרה, על מנת להתאים את ההשכרה לצרכים שלכם.

  • משאיות עם ארגז קירור – משאיות כאלו נועדו לשינוע של מאכלים או מוצרים הרגישים למזג האוויר ולהפרשי טמפרטורה. נעשה בהן שימוש בעיקר במגזר העסקי, עבור מסעדות, חנויות מכולת, סופרים וכדומה.
  • משאיות עם דופן הידרואלית – משאיות כאלו מאפשרות פתיחה של ארגז המשאית כך שהדופן האחורית שלו נפתחת כלפי מטה והופכת למעין משטח מתכוונן שניתן להטות על מנת לשנע על גביו את מה שמאוחסן במשאית בנוחות וביעילות. בנוסף, ניתן להשאיר אותה במצב מאוזן לצורך פריקה נוחה. משאיות כאלו יהיו שימושיות ברוב המקרים, ובעיקר אם מדובר במשאות כבדים המאוחסנים בתוך המשאית, לעומת משאות רבים אך קלים יותר.
  • משאית קלה – מסוגלת לשאת משקל של בין 4 טון ל-7.5 טון, ומיועדת עבור העברות קטנות וביתיות יותר.
  • משאית כבדה – מסוגלת לשאת משקלים של עד 12 או 15 טון, ומיועדת עבור בתי עסק גדולים, והעברות גדולות וכבדות.

אז מה חשוב לדעת בעת השכרה של משאית למספר ימים?

על אף שמדובר, כאמור, בחיסכון כספי שמאפשר שינוע נוח יותר, חשוב לשים לב למספר דברים בעת ההשכרה ולא להקל בה ראש. השכרה של משאית, שתיעשה ללא הקדשה של מספיק מחשבה, עלולה לספק לכם סיבוכים בעת ההעברה, במקום קיצורי דרך.
לכן, ריכזנו עבורכם מספר דברים שחשוב לשים לב אליהם כשאתם משכירים משאית ליום או למספר ימים מצומצם.

  • דייקו את הצורך שלכם – בחרו משאית שמתאימה לצרכיכם, לפי הרשימה הכללית של האפשרויות שהצגנו בפסקה הקודמת, ולפי מה שבית העסק שאיתו יצרתם קשר, מציע.
  • וודאו כי יש לכם רשיון מתאים – אל תשכחו, כי על מנת לנהוג על משאית דרוש רישיון נהיגה בדרגה C, ורישיון הנהיגה הסטנדרטי, שהוא ברמה B, אינו מספק. לכן, אם אין לכם את הרישיון המתאים, וודאו כי החברה ממנה אתם שוכרים מציעה גם שירותים של השכרת נהג ליום אחד, על מנת לוודא כי השינוע יתבצע הן על פי החוק והן ברמת ביטחון מספקת, עבורכם ועבור הציוד שלכם.
  • השכירו מראש – כך תוכלו להגיע בנוחות ובביטחון ליום השינוע, ולבחור את המשאית המתאימה לכם ביותר מתוך מגוון המשאיות, שבקביעה מאוחרת עלולות להיות מושכרות על ידי לקוחות אחרים. בנוסף, תוכלו לחסוך באופן זה עלויות, שכן חברות רבות מציעות הנחה ללקוחות הסוגרים עסקאות זמן רב מראש.
  • בדקו את המסמכים – וודאו כי הביטוחים הרלוונטיים נמצאים בתוקף, וכל הטפסים, אישורי ההזמנה וחשבוניות התשלום הינם מסודרים ומאורגנים כראוי.

חברת motor lease

החברה מציעה ליסינג תפעולי למסחריות משאיות, ומספקת שירות אמין, מקצועי ואדיב, כבר משנת 2004. מאחר ומדובר בחרת בוטיק, היחס המוענק ללקוחות הינו יחס אישי וזמין, כולל ליווי צמוד לכל אורך תהליך הליסינג, ואף בתהליכי השכרה קצרים יותר.

 

דילוג לתוכן