Fraud Blocker
Motor Lease

תוכן עניינים

ניסאן קאבסטאר קירור עד 4 טון

תוכן עניינים

ליסינג תפעולי לרכב מסחרי

כאשר אנו מדברים על ליסינג תפעולי לרכב מסחרי אנחנו למעשה מדברים על פתרון מימוני המאפשר לבתי עסק לקבל רכב חדש מבלי לשלם מראש, בתמורה לתשלומים חודשיים קבועים. ליסינג תפעולי לרכבים מסחריים נחשב לפתרון מימוני פופולרי בקרב עסקים קטנים ובינוניים אשר זקוקים לרכב מסחרי אך אינם מחזיקים בכמות מספקת של משאבים על מנת לרכוש אותו. אם אתם בעלי עסקים שמעוניינים לדעת מה זה ליסינג תפעולי לרכב מסחרי וכיצד זה יכול לתרום לעסק שלכם, המשיכו לקרוא את מאמר זה. 

דברים שחשוב לדעת על ליסינג תפעולי לרכב מסחרי?

ישנן מספר נקודות חשובות אותן חשוב להכיר טרם מתחילים לקבל שירות של ליסינג תפעולי לרכב מסחרי. ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לחלק מן הנקודות החשובות ביותר:

  • אתם לא הבעלים של הרכב. חברת הליסינג היא הבעלים של הרכב, ואתם רק שוכרים אותו. 
  • אתם צריך לשלם תשלום חודשי קבוע. התשלום החודשי מורכב משכירות, מהוצאות תחזוק ותיקונים ומס רכישה. 
  • שירותי ליסינג תפעולי מתאימים בעיקר לחברות ועסקים המעוניינים לספק לעובדים שלהם רכבים איכותיים וחדשים ללא התחייבות לרכוש את אותם רכבים ולא כל צורך בשירותי תחזוקה נוספים מגורמים חיצוניים. 

מהם היתרונות של ליסינג תפעולי לרכבים מסחריים?

ישנם יתרונות רבים לשירותי ליסינג תפעולי לרכבים מסחריים, ריכזנו עבורכם מידע בנוגע ליתרונות הבולטים ביותר:

  • חיסכון בעלויות – ליסינג תפעולי יכול לסייע לבתי עסק לחסוך כסף על עלויות הרכב במספר דרכים. בראש ובראשונה, בית העסק לא צריך לשלם את המחיר המלא על הרכב. כמו כן, בית העסק לא צריך לדאוג לתחזוקה או לתיקונים של הרכב. בנוסף על כך, ניתן להחליף את הרכב לחדש כל תקופת זמן מסוימת, מה שאומר שהעובדים בעסק יכולים ליהנות מן הטכנולוגיה החדשה והבטיחותית ביותר.  
  • הגברת נזילות – ליסינג תפעולי מסייע לבתי עסק להגביר את הנזילות שלהם. כאשר בעל העסק שוכר רכב, הוא לא צריך להוציא סכום כספי גדול על מנת לרכוש אותו. כך הוא יכול לשמור על כספו לצרכים חשובים אחרים, כמו למשל השקעה בעסק, תשלום חובות לספקים וכן הלאה. 
  • הטבות מס – במסגרת ליסינג תפעולי עסקים יכולים לקבל הטבות מס על עלויות הרכב. בית עסק יכול להזדכות על חלק מהתשלומים החודשיים הנוגעים לרכב בתור הוצאה עסקית. באופן הזה בעל העסק יכול להפחית את חבות המס שלו. 

האם קיימים סוגים שונים של ליסינג תפעולי?

כן, ישנם סוגים שונים של ליסינג תפעולי, ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לכל אחד מהסוגים:

  • ליסינג תפעולי מלא – ליסינג תפעולי מלא כולל את כל עלויות הרכב, לרבות העלות החודשית של הרכב, ביטוח, אחזקה ותיקונים. 
  • ליסינג תפעולי חלקי – ליסינג תפעולי חלקי כולל רק חלק מהעלויות, בדרך כלל התשלום כולל את עלויות השכרת הרכב, ביטוח ואגרת רישוי. 
  • ליסינג תפעולי לפי קילומטראז' – ליסינג תפעולי לפי קילומטראז' כולל את עלות הרכב, אך בעל העסק משלם רק על הקילומטראז' שהרכב נסע.   

בחירת סוג הליסינג התפעולי תלויה בצרכים ובתקציב של בית העסק שלכם. אם אתם זקוקים לרכב מסחרי לתקופת זמן ארוכה ואתם רוצים להימנע מתחזוקה ותיקונים, ליסינג תפעולי מלא הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם. לעומת זאת, אם אתם זקוקים לרכב מסחרי לתקופת זמן קצרה ואתם רוצים לחסוך כסף על עלויות תחזוקה ותיקונים, ליסינג תפעולי חלקי או ליסינג תפעולי לפי קילומטראז' יהיה הפתרון הטוב ביותר עבורכם. 

בוחרים נכון – בוחרים מוטור ליס

חברת מוטור ליס מציעה מגוון רחב של רכבים מסחריים לליסינג תפעולי. מוטור ליס מספקת מענה ישיר ללקוחות ונהגים לאורך כל שעות היום ומציעה מגוון תנאי ליסינג נוחים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו את העסקה המתאימה ביותר לצרכים שלכם ושל העסק שלכם. 

אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים. 

דילוג לתוכן